Back!

2013-04-07 @ 17:41:53
Hej på er! Nu är jag tillbaka! :D Har varit för lite tid för att kunna blogga senaste dagarna men jag ska försöka sammanfatta min helg :D
 
I torsdags så va jag och några kompisar till ankan på "de vet du", det var så mycket folk att det stod människor på borden och rev ned taket och grejer, alltså för mycket folk. Det fanns ingen plats kvar i garderoben så man fick hålla i jackan och väskan. Va en helt okej kväll men har varit med om bättre :)
 
I fredags så vårstädade jag mitt rum på dagen, stängde av elementet och luftade ur det, blev ett helt annat rum efter det kan jag säga. Jag bor i garaget så luften här inne på vintern är inte den bästa :) Åkte in till Bergvik och kikade lite innan det blev jobb så då hittade jag ett par kortbyxor, en gosig tröja, en festtröja och lite smink :) Jobbet gick super, fick gå hem tidigare :) skönt!
 
Igår va bästa kvällen på länge faktiskt, Gick upp tidigt för att åka upp till Jonas så han satte på sommardäck på lilla bilen, då passade jag min lilla goding Leo medan tiden :) Sedan åkte jag på föfest hos Lisa och sedan åkte vi på firmafest på pitchers. Blev god mat och massa dans med alla mina underbara jobbkompisar!! Ni är bäst, stor kärlek på er :D Idag mår jag dock inte lika bra men Jeaninne fick med mig ut på en promenad så jag vakna till lite. :) Nu får det bli lite mat, ska åka och köpa grönsaker och dipp och snaska på ikväll, guuuud va gött :D Men första ska jag sätta på min favorit film Dirty dancing i väntan på mat :) ÄLSKAR verkligen den filmen, dock så får den mig att ångra att jag slutade med dansen, dt är ju så otroligt roligt att dansa! :D
Jag tycker att Sverige ska dansa mer! Hihihi :D Här är lite bilder från dagarna :D
 
Taggar för ankan i Torsdags :)
Inköpt
Leo tycker om att köra bil han, min busonge <3
Taggad på firmafest
Mina fina <3 :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0