En stark resa

2013-04-29 @ 20:55:25

Tjo! :) ligger i soffan och kollar på veckans höjdpunkt, en stark resa med Ola-Conny och Morgan. Ibland skrattar man så man får ont i magen...hahah :) Äter även den godaste chokladen som någonsin gjorts, lindt mint supreme, as god :)

Idag har jag haft idrottslektion på sundsta och inget mer, har kollat på glee och pluggat hela dagen. Var även och hämtade ut min nya onepiece :) lite tajtare modell än min rosa :) men det gillade jag :)

Imorgon är det Valborg och då blir det åka iväg till kussen i Lindesberg fort som fan efter skolan, festerna i Lindesberg kan ju inte misslyckas så kommer bli super :) ha det gytt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0