Hälga!

2013-04-28 @ 20:40:22
Hej! :) Har inte riktigt orkat med datorn och bloggen under helgen ;) Den har iaf varit lugn och det var vad jag behövde kände jag, min förkylning är nu nästan borta, bara lite tjock i halsen :)
 
I fredags var jag och firade min lilla Leo som inte alls är så liten längre, hela 2 år! Tiden går för snabbt ;) Älskar min lilla gos ! :) Igår låg jag i solen HELA dagen, hur skönt som helst, har faktiskt fått lite färg i ansiktet! :D Underbart ;) Grillade lite och på kvällen träffade jag Amanda och Erica, mysigt :) Såg på "mammas pojkar" och "sune i Grekland" bra filmer :D
 
Idag har jag shoppat med mammi :) Fick med mig lite kassar hem :) Köpte vita jeans, en färgglad och somrigt partytröja, bal väska, sjal, balsmycken, solglajer, en rosa tröja och bikiniöverdel :D Varit en mysig dag, tänk att lite shopping kan få en på så bra humör ;) Imorgon är en kortdag i skolan så blir ut att spring i elljusspårt för första gången iår, får se om jag fryser ihjäl ;) hehe.
 
Nu får det bli lite ost och kex framför solsidan och Maris Wern :) puss!
 
Gounge! <333
Älskar att våren är här, börjar få tillbaka energin! :)
Lördagslyx hos Fielding
Lite osäker på att färgen är något som jag kommer trivas i men man måste våga pröva nytt ;)
In love! <3
Valborg kanske? Byxor från cubus och tröja från Vila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0