Klänning

2013-04-17 @ 20:04:17
Har precis klickat hem en ny studentklänning eftersom den andra jag köpte var för liten så fick jag sälja den tyvärr, jag älskade den verkligen för den va sååå söt men jag var för bred över bröstet haha. ;) Nu hoppas jag på det bästa och att den passar :D
Fick även en studentfotografering + balfotografering av mammi idag hos ateljé 13 :) Tack mammiiiii ;D
 
Idag har jag varit i skolan, hade 2 lektioner, sedan åkte jag som vanligt till gymmet, det börjar ta sig tycker jag, kanske kan visa sig i bikini i magaluf ;) haha. Nu ska jag plugga lite medborgarrättsrörelsen i USA, kul....inte!
 
Är lite dyster för jag har varit jätte taggad för klassfest och nu har klassen bestämt att ha den när jag jobbar :( Rätt ledsen tjej ändå...Klassen, ni är inte omtyckta just nu! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0