Lägligt

2013-04-10 @ 15:08:53

Har precis fått min första p-bot idag...det har ju alltid varit gratis att stå på parkeringen vid sundstabadet?!?! Syk! Kom otroligt lägligt när jag har så lite att betala ...not! Satt och räknade ut igår vad mycket pengar som ska ut de 2kommande månaderna... Kolla bilden nedan...det är billigt att vara student *host* tack för att man har ett välbetalt jobb nu! Lägg märke till att jag har inte med balklänning, studentklänning och resan till magaluf är betald...tänk de som inte har betalat det än :o
Tror jag måste tigga pengar av pappa lite ändå faktiskt ;) har ju inte räknat med allt utöver det som alkohol till studenten osv...hehe

Har även praktikplatsen klar på polarn och pyret :) ska bli kul :) nu ska jag åka in och hämta mamma så ska vi storhandla :) sen blir det gymet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0