Längtar !

2013-04-08 @ 19:02:03

Åååå vad jag längtar till studenten ! Helt galet! Sitter och pratar med mamma om vad vi ska höra för mat och vilka jag ska bjuda osv. Kommer bli en grym dag :D om 5 veckor åker klassen till Tyskland också, Gud vad tiden går !

Idag pluggade jag hemifrån för jag kunde inte sova inatt, har inte vänt dygnet sen jag jobbade natt i veckan haha. Har iaf fått mycket gjort ! :) Åkte även till gymet, inte tränat på 1 vecka och mår skit dåligt av det så de va riktigt gött :) längtar till att isen smälter på elljusspåret så man kan springa där igen :) !

Nu blir det mys framför tvn :)


Kommentarer
Postat av: Bbbbb

Vad ska ni göra i Tyskland? :o

Svar: Har typ en slags friluftsutbildning kan man säga, vi ska vandra i 5 dagar, sova i tält, paddla osv. :)
michelleselnert.blogg.se

2013-04-09 @ 10:11:38
URL: http://Beatricetrygg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0