Power nap

2013-04-12 @ 16:27:19
Har precis vaknat upp ur en Power nap, satt inte helt fel kan jag säga! :) Äntligen fredag iaf :) Bara jag som blir avslappnad av fredagar ? ;) Kollar iaf på en av dom bästa filmerna som ALDRIG blir dålig "Dirty dancing", ibland får jag ett sug av att se den verkligen...Grinar lika mycket i slutet varje gång, den är så fin. Hahaha töntig jag är ;) Äter även lite mellanmål, apelsin. Mumma :)
 
Ikväll blir det tacos hos grannen och sedan får jag se vart jag hamnar :) Imorgon ska jag träffa min bus som jag inte sett och pratat med på 1000 år! Men på förmiddagen blir skoletande till balen med mamma :) gaaah blir tokig, hittar vekligen inga jag vill ha....
 
Satt även förut och kollade på bilder från Mexico IGEN...heregud vad brun jag var såg jag nu, vill ha tillbaka den färgen! Hoppas jag hinner få en liknande färg i magaluf, dock är det nog svårt för det är ju bara 1 vecka också ligger man inte i karibiska havet...;)
 

Saknar döskalle damerna ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0