Sick girl

2013-04-24 @ 15:02:29
Uuuuch vad jag inte mår bra, bläh! Hela skallen i snor känns det som och halsen är stor som bara den...aja Life is Life...
Igår kom jag hem vid halv 12 ungefär på kvällen, va sleten så orkade inte plocka upp allt så det är vad jag gjort idag. Man får otroligt mycket för pengarna på Ullared iaf! :o Fick även hem min studentklänning från bubbleroom igår, är jättenöjd med den och ett stort plus är att den är skön! :D
Kolla in på Swedbank imorse för att se vad jag fått i lön och det var en glad överaskning! :D Därför har jag klickat hem en ny onepiece :D Blev en blå den här gången, min rosa är så otroligt utsleten så den blivit äcklig nästan så ska bli gött med en ny :D
Här kommer lite bilder på det jag köpte igår + studentklänning och dagen köp :D Köpte även lite studentgrejer och annat smått och gott som jag inte orkade ta kort på :)
 

Nya onepiecen of norway! <3

Studentklänningen :)

Ny morgonrock, as gosig :) 99 kr på Ullared, nästan retsamt billigt!

Blingbling mobilskal, hihi va bara tvungen att ha det :D

Hygienprodukter, alltid bra att ha och typ 3 ggr så billigt som i vanliga butiker

Var in på scorette outlet, köpte ett par nya gladiatorskor, jag tycker det är de mest bekväma skorna att gå i på sommaren, jag har haft samma i 3 år nu för dom är så otroligt sköna men får nog slänga dom nu, köpte ett par nästan likadana :D

En jacka/tröja att ha om det är kallt på studenten

Klocka :) Enkel och as snygg :)
Hittade billiga skydd till min sköra kropp haha, ska ha skydden på jobbet, det behövs!

Billigt med hårspray, hittade även bobby´s som jag tänkt att köpa till balfrisyren, riktigt bra spray! :) cool plånkis, silver nagellack, partyarmband och redskap till att träna upp min handled :)

sköna troser!
Vitt spettslinne och nya svarta jeans med dragkedja nere vid fötterna. Blir nog valborgsoutfit :)

BH och spetstub i ett (Y) smart
Sport BHar och strumpor. Alltid bra att ha :D
ny LITEN och LÄTT sovsäck till Tyskland, springtights
Ursäkta dålig bild, en mörkgrön väst.
Gosig filt i americanska flaggan och ramar :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0