Ge mig!

2013-02-21 @ 18:16:42
Sitter och kollar på lite kameror. Vill ha en ny systemkamera, min är så otroligt sliten nu och jag vill ha en lite mer avanserad. Syn att alla bra kameror är så otroligt dyra! Men under lovet nu blir det hard work nästan varje dag, pengar <3 Tänk att man är så beroende av något som små papperslappar? Helt galet....Bara att börja spara det!
 
Idag efter skolan var jag på gymet och sprang lite, det skulle jag inte gjort än tror jag. Har fortfarande ont i magen och det blev ännu värre nu efter 30 min på löpbandet. Min kondition har totalt försvunnit under dessa veckor i sängen...Jag som hade byggt upp en riktigt bra kondis nu :(
 
Min engelsklärare har även hjälpt mig att översätta mitt CV till engelska idag, vart ska jag ta vägen nu tror ni ? ;) Hemlis tills jag får svar :D Vill iallafall från Sverige och framförallt slum Grums, orkar inte vara kvar här bland allt slum folk. Förlåt allihopa härifrån men seriöst, det finns inte många som vill bo kvar i Grums p.g.a att det är så mycket konstigt folk?? Efter lovet ska vi till universitetet och lyssna på lite utbildningar så jag får lite insperation :D Längtar!
 
PUSS
Vill ha!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0