Kram!

2013-02-14 @ 15:05:41
Stor kram på er allihopa! :) Hoppas ni får en mysig alla hjärtans dag :) !
Jag känner mig fortfarande hängig och mår inte så jättebra men jag kryper ur skinner snart. Har fått i mig en riktig frukost idag! :D Happy girl! Har gått ner 4 kg sen i söndags, genom att bara ligga i sängen...det är inte normalt :/
 
Har bestämmt mig för att åka till skolan och göra förintelseprovet imorgon. HATAR att ha prov efter mig! Det värsta jag vet ;) Är en liten pluggis kanske...;)
 
Annars så vet jag inte vad dagen bjuder på. Får säga fina saker till mig själv kanske ;) Har fastna i serien Glee så det underhåller mig under dagarna :) Helt okej serie faktiskt :)
 
3 dagar kavr till mian andra tattoo, är jättenervös! De kommer göra så ont! :o Tur att Jeaninne följer med och håller mig i handen :) Den kommer bli jättefin! :)
puss och kram !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0