NRJ

2013-02-25 @ 20:07:18
Idag har jag skuttat fram! Får så otroligt mycket energi när solen visar sig! Det var riktigt längesen jag känt så här. Man blir så trött och seg på vintern när det är så mörkt och dystert :( Har vart på gymet plus att jag och Jeaninne tog en lång promenad på eftermiddagen :) Kan lägga mig med gott samvete :)
 
Imorgon ska jag till tandläkaren, bläh! också blir det jobba mellan 13-19.30. :)
Idag har jag fått en vuxen poäng, jag har lärt mig betala räkningar (Y) Nu när man har lite inkomster så skapas en del utgifter... Längtar till min balklänning kommer!
 
På onsdag ska jag och Jeaninne åka upp till Sunne och åka skidor, måste ju göras på sportlovet, mysmys :) ! Nu ska jag kolla på Ullared! ;) pussssssssssss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0