Shopping

2013-02-07 @ 17:44:39
Ojoj, det är inge bra att få lön, man köper bara upp det mesta av den...nästa månad ska jag inte köpa något som jag egentligen inte behöver!
Hade bara 2 lektioner idag eftersom 11 av 21 st är och jobbar på svenska rallyt. Det är inte riktigt min grej att stå i ett garage och peka vart bilar ska pka så skippade de...inte värt pengarna...Efter skolan blev det mysfika och shopping med Jeaninne :) Köpte ett träningslinne, ett par nya löpskor som är så sjukt sköna, festlinne, ett par nya underbara denim "jeans", finns verkligen inga skönare byxor!
 
Imorgon är jag ledig så då blir det träning på morgonen med Jeaninne och sedan ska jag jobba fredagkväll :) Va riktigt längesen jag jobbade nu känns det som. Längtar till lördag, kommer bli awwsome!!! :D
 
Nu ska jag plugga förintelsen (Y), wie vad roligt! PUSS !
 
Så här mycket folk va vi idag! :) Nästan så man måste trängs ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0