Ski Sunne

2013-02-27 @ 18:36:49
Gosh vad skönt det var att ta en dusch nu!
Dagen har varit  underbar! :) 9 imorse åkte jag och Jeaninne till Sunne och åkte skidor i det otroligt fina vädret! Vart +3 grader idag (Y) Backarna var helt ok trots att det vart så varmt, märktes dock att det va kramsnö :) Folk åkte i t-shirt och vanliga tjocktröjor. Jag och Jeaninne höll på att svettas ihjäl. Nu ligger jag iaf i soffan full i blåmärken, uch hatar pjäxor. Ramla iaf inget i backarna :)
 
Alltså det märks att det är väder omslag, Lizzy min katt har sykbryt! Hon är 13 år och springer runt och leker med allt hon hittar. Hon är tjock också så hon flåsar! Pälsen blir elektisk när det är väderomslag ;)
 
Imorgon är det studentfest hela natten lång! blir Tempel med lite brudar då Medina spelar live :) (Y). Nu ska jag hitta något att ha på mig....Alltid lika jobbigt, puss :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0