Tattoooo

2013-02-20 @ 11:30:29

Hallå. Har inte bloggar på länge för blogg appen är cp :/ men gör ett nytt försök.
I måndags så gjorde jag min andra tatuering. Är väldigt nöjd men det gjorde sjukt ont! Kan inte tänka mig att göra på revbenen igen ! Men va värt det för den blev så bra :D "be yourself" betyder mycket för mig och ska påminna mig om att jag duger som jag är. Som många vet så har jag väldigt dåligt självförtroende men jag är mig själv och jag ska fortsätta med det, ingen ska få ändra på vem jag är.

Nu ligger jag i soffan i biblioteket i skolan, väntar på svenska :) fick tillbaka ett prov om förintelsen där det stod ett stort MVG på. Skönt! Klassen idag är på syk humör! Religionen är typ den konstigaste och rörigaste lektionen vi haft nästan, alla är på muckar humör. Tycker inte km er idag BFID3 !

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0