Vad händer?

2013-02-12 @ 19:11:27

På söndagskvällen så körde pappa in mig till akuten. Jag hatar verkligen sjukhus och har lite skräck för att träffa doktorer, men både mamma och pappa va oroliga när jag grina för att jag hade så ont i magen. Jag har fått en bakterie i magen som kan utvecklas till att blindtarmen blir inflammerad...inget farligt än så länge men har fortfarande otroligt ont för det kan ta lång tid innan det försvinner eller blir värre då...

Blir hemma hela veckan. Jag som är ett matvrak har ätit 1 banan och 1 skål flingor på två dagar...jag kommer försvinna om det fortsätter så här...skriv gärna sms och va sociala :) !
Mamma är bra att ha nu ! Tänder ljus och hämtar cola. Förr i tiden så använde man cola som magmedicin så det får jag jämt av Mammi när jag har ont i magen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0