2012...

2013-01-10 @ 21:43:00
 Här är mitt 2012, enjoy :)
Började hos Henkan på nyår
Haft mycket kul ihop med min bästa vän Bea ;)
Lite fest, här fyllde Emanuel och Lovisa 18 :)    Vart mycket festande i väntan på att bli 18 ;)
Många promenader med Jeaninne under våren!       Lite paintball med folket uppe i Vålåsen
Vart mycket jobb under sommaren för min del men hann sola lite iaf med Amandisen :)
Kvalitetstid med kussen Tilda
Beach-handbolls cup
Fotografering med Henrik och Annica
Midsommar
Grillning!
Ett av typ 2 dopp under sommaren
Min 18-års dag
Min 18-års fest, som jag inte kommer ihåg något från tyvärr...
Tagit körkot under sommaren :)
Hanna 18 år
Hat gjort min först tattoo
 
Kräftskiva har det också varit
Skruvstadparken har det varit också :)
En fest i slutet av sommaren :)
 
Halloween på nöjes med alla bästa!
Mexico i 2 veckor med Familjen + familjen Jansson. Uch vad jag saknar det! Bästa landet i världen! :D Ska tillbaka i höst! Den bästa upplevelsen någonsin, hur ofta får man chansen att simma med 2 delfiner? Sånt händer bara i Mexico :D
30/12-12 åkte jag + 19 andra kompisar till Branäs för att festa, fira nyår och åka skidor :) Mitt år slutade med dom jag tycker om mest puss på det! :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0