Blogg sugen igen!

2013-01-09 @ 21:21:31
Hej på er! I´m back!Har en ny blogg och hoppas på att denna är bättre än den andra, det strulade ju så med bilder osv på den andra och då
 
blev det bara jobbigt! :) Saknar att blogga och att skriva av sig så, here i am :D
 
Ni som inte läst min förra blogg så heter jag Michelle Selnert och är 18 år. Min blogg kommer handla mycket om bilder för kameran har jag med mig överallt! :) Annars så skriver jag om allt roligt som händer i mitt liv och det jag tänker och känner om saker och ting :)
 
Imorgon ska jag visa er mitt 2012 i bilder eftersom det är ett nytt år nu så kan det vara spännande även för mig att se vad man egentligen gjort och vad tiden går fort! så kika in imorgon! :D
 
Just nu har jag dragit öven mig täcket och kollar på Efterlyst. Idag tog även mitt sista jullov någonsin slut...Känns lite konstigt men jävligt bra! ;) Ska kämpa sista tiden nu, det är ändå skönt att få tillbaka vardagsrythmen igen ex. så var jag på gymmet efter skolan, känns bra att vara tillbaka i träningsskorna! ;)
 
Ha en bra kväll och jag hoppas ni fortsätter följa mig här på bloggen! // Michelle :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0