Helgen!

2013-01-27 @ 17:53:23
 
Hallå! Ligger i sängen och kollar på VM-finalen i handboll Spanien mot Danmark! Hejja Hansen! Har dock börjat dåligt för Danmark :/. Annars har jag gjort klart ett hemprov i Religion idag. Såååå skönt! Har även kollar på en dam match och en herr match :) Båda förlorade. Tjejerna i dam kämpade bra mot Mellerud, brottningsmatch! 2 tjejer kämpa även bra i herrmatchen! Skulle ALDRIG spela en handbollsmatch mot ett herrlag! I handboll så är fysiken så otroligt stor del av spelet och det är jämt liiiite skillnad på tjejer och killar när det gäller fysiken....
I fredags så jobbade jag och igår städade ur ca. 1/3 av hela min garderob. På kvällen kom Amanda så blev mys framför "Hypnotisören" bra och spännande film :)
 
Nu ska jag bara njuta av kvällen och ta det lugnt, det förtjänar jag efter allt jobbigt plugg!Taggar för en ny skolvecka!
 
Min nya vägg i hallen. Indien högt upp, Mexico näst, Thailand under och och sedan Spanien :)
Jämt lite galjar....
Köpte även två tröjor igår :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0