Saaaaknar!

2013-01-23 @ 18:57:40
Nej nu saknar jag boxningen för mycket! Har boxas varje fredag sedan jag var ca.14 år och nu blev våran boxningstränare allvaligt sjuk (i somras tror jag det var) så han kommer inte tillbaka. (skriver inte ut varför osv för att vara respektfull mot honom) Vi saknar dig! Du är stark! Därför bestämmde jag och mamma att vi ska börja köra ett pass hemma varje vecka så nu är mittsar beställa :)
 
bdw jag fick G på mitt engelska prov! Det är helt sjukt det! Ni som känner mig vet att jag är värdelös på engelska och engelska B är en jäääääätte svår kurs men jag är otroligt stolt över mig själv att jag klara den och genomförde den trots att det varit tufft! :) Fick en redig belöning idag också, lönebeskedet kom, fick cash för skit dagarna man jobbade innan jul osv iaf ;) värt det! ;)
 
Nu ska jag duscha, har precis varit på gymet :) Natti på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0