Besvikelsen !

2013-03-13 @ 07:57:32

Besvikelsen när man vaknar, går ut ur sitt rum i garaget och möts av SNÖ !! Det har kommit jättemycket snö!! Ååååh :( Blir på med myströja idag!

När jag vakna idag så blev det så där när man inte vet var man är eller vad klockan är eller vilken dag det är, det är så äckligt. Vad beror det på tro ??? Har kommit fram till att det är onsdag och jag börjar en timme senare än vanligt :)

Sitter och kollar på vakna med nrj, de pratar om att det kanske ska bli rökförbud i Sverige ! Äntligen har Sverige tagit sig tillfånga ! Vet att jag får många fiender när jag säger detta men finns det några nackdelar med att införa detta förbud? Nej. Sverige skulle bli friskare både de som röker och omgivningen som slipper andas in skiten. Förbuden ligger som förslag till 2025, vrf inte redan imorgon säger jag. Bästa politikerna gjort, stor tumme upp !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0