Glad påsk!

2013-03-30 @ 19:26:27
Hejpåer! Hoppas ni haft en bra påsk i solen! ;) Jag har varit på stan med mamma och shoppat fick med mi9g lite smink, underkläder, träningslinnen och hårfärg! :) Ska inte byta hårfärg med ska färga så det blir lite mer liv i håret ;) När vi kom hem så kollade jag och mamma på en skräckis "dolt under ytan" Jättespännande, rekommenderar den till er som tycker om spännande spökfilmer ;)
 
Igår jobbade jag hela dagen,  så när jag kom hem så däckade jag i säng, jag var helt slut! Ikväll vet jag inte vad det blir än, kanske träffa Jennie, annars blir det ligga i sängen och moffa lite godis, det får man ju nu när det är påsk ;) Till veckan ska jag jobba natt så då kommer ni inte få se eller höra mycket av mig iaf, 23-07, rolig tid det! ;)
 
Imorgon blir det fest hos Janssons, ska bli kul att träffa Angelica igen :D wiiie!
Nej ska ta och kolla lite Glee nu ;) puss!
Bild på mig och Angelica i Mexico :)
Min nya bästa vän, inte vanlig lypsyl utan ger en otroligt go kylande känsla på läpparna! STOR tumme upp!
En bild från i Torsdags då hela världen var ute förutom jag! Va nykter och duktig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0