Mys Lördag

2013-03-02 @ 18:10:24
Varit en bra dag! Riktigt längesen jag hade en dag då man bara kan ligga i sängen och kolla på en serie man följer, älskart! Snart kommer Amanda, då blir det melodifestivalen med godsaker :) Imorse var jag och pappa till forshaga och kollade på en ny bil :) En BMW 530 D som var automat! Så otroligt härlig bil att köra och sitta i, vill ha den! :D Snygg är den också ! ;) Ser ut som den på bilden fast mörkgrå :) Hoppas han kommer hem med den någon dag, men känner jag pappa så hittar han säkert ett antal andra bilar han vill kolla på ;)
 
Så, eftersom min kväll kommer bestå av onepiece, amanda och melodifestivalen så kan jag berätt att jag hoppas Robin Stjernberg går vidare ikväll men hoppas att han rosa killen från Japan vinner :D Älskar låten och man blir glad av den :) Ha en bra kväll :D !
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läser din blogg varje dag tycker jätte mycket om den ! Har du någon pojkvän ? Eller vilka är dina bästa killkompisar ? Vilka är dina bästa tjejkompisar , älskar din blogg svara gärna (:

Svar: Hej, vad roligt att du gillar den. :) Nej ingen pojkvän :) Min bästa killkompis heter Magnus och bästa tjejkompis är en svår fråga för alla är lika mycket värda för mig.
michelleselnert.blogg.se

2013-03-03 @ 22:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0