Skönt

2013-03-25 @ 20:31:34

Gud så skönt, har fått reda på att min balklänning anländer imorgon, sååå spännande. Har även klickat hem studentklänningen nu :) vill inte ha en klänning som varenda en kommer ha så hittade en lite speciell men väldigt söt. Hoppas att den kommer se bra ut på just mig också ! :) än så länge är jag nöjd :)

Idag är min projektarbetegrupp helt klar med projektarbetet, den känslan är obeskrivlig !! Fy fan vad skönt !! Fick även lönebesked förut och det var ett väldigt bra papper, älskar när man får mycket mer än vad man tror :D Efter skolan så var jag upp och sprang, hade bara bokat en halv timme men kände att benen skulle kunna bära mig mycket längre. Det har varit en bra dag ! :D

Nu kikar jag på Ullared och längtar tills jag och farmor åker dit i april :))
Godnatt på er godingar ! :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0