svart handduk?

2013-03-27 @ 09:01:43
Har ni tjejer som läser min blogg samma problem som jag har?...När ni har duschat, går ut ur duschen så ser ni ut som en tvättbjörn runt ansiktet?? Så försöker man torka bort det med handduken som oftast är vit och efter så är den svart, så skriker pappa på en när han senare ska upp och duscha att alla handdukar som hänger på tork är svarta...Jag har i alla fall hittat en super bra lösning! Visst mycket att sminket försvinner med vanlig duschtvål men köp Garnier fresh cleansing milk. Den är super och guldvärd! Efter att man duschat så kan man bli torr i ansiktet, det blir man inte av den här (Y)
 
Idag så börjar jag kvart i 12 för jag är klar med religionen! Härlig känsla ;) Dock så kunde jag inte sova för jag var heeelt slut igår efter ett hårt träningspass. Somnade mellan 21 och 21.30 någongång haha, rätt skönt ändå :) Sitter nu och jobbar på min nationella svenskredovisning till imorgon, gaah lite nervös, ska prata om en liten känslig grej så hoppas jag får ut mitt budskap ! :))
Ha en bra dag i det härliga vädret! :D puuuuuuuuss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0