1 vecka!

2013-05-23 @ 20:02:50
Nu har ni varit utan mig länge, heller hur ;) hehe. Jag kom hem från Tyskland i Söndags men först nu har jag tid att blogga :) Tiden i Tyskland har varit regnig men en mysig tid med bästa klassen, bara jag av alla 94or som börjar känna klump i magen av att lämna klassen? Som jag har hört så är det inte så många klasser som tycker om varandra men jag känner att min klass är nästan som en andra familj för mig :( Uch vad jag kommer grina sönder på studenten!
 
De första två dagarna sov vi på ett jättefint vandringhem! Vi blev även guidade runt Dusseldorf och på deras skola :) Tis, Ons, Tors var det tält som gällde och massa paddling. Jobbigt, nätterna var sviiin kalla !! På helgen sov vi på ett nytt vandrarhem ute i skogen :) Mysigt ställe :) Fredagen shoppades de loss, Lördagen spenderades i Köln, där gick vi på Lindt chokladmuseum, kollade på Sverige-Finland på en amerikansk bar och shoppade :) På kvällen fick vi se eurovision utan ljud typ haha ;) Annars har vi åkt massa tåg, buss och bil :) Skulle verkligen vilja köra BMWn på autobahn (stavning) i Tyskland, ingen hastighets begränsning :D Hur kul ???!!!
 
Det har hänt lite smådetaljer och man har förstått den tyska kulturen mer :) Den är att dricka öl ;) haha !! Vill ni se mycket bilder så kan ni kika på min Facebook men lägger upp några nedanför :)
 
Vad gör jag nu då? Jo dagarna har gått fort denna veckan och jag är taggad för magaluf nästa lördag till tusen! Vi kommer ha så otroligt roligt!! :D wiiie! Man börjar tänkta på vad man ska ha med sig för kläder osv för just nu är det kallt och äckligt väder i magaluf :( Inte bra! Imorgon blir det jobb och typ 1000 gånger mer tårtor än vanligt pga av morsdag! Blir en lång natt ;) HEJDÅ!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0