Bra dag!

2013-05-05 @ 15:40:03
Hejpåer! Har precis bestämt att jag ska börja städa bort alla vinterkläder och in med sommarkläderna i min garderob idag :) Ska även åka och hämta min nya kamera sen!!!! Wiiiiiie, fy vad roligt :D Idag har jag gått milen med mamma och låge i solen, har även grillat på nya grillen :) mumma!
 
Igår blev det badtunna, grillat och massa tjejsnack med borgvikstjejerna :) Supermysigt! Vad så otroligt längesen man träffade allihopa tillsammans, åkte hem vid halv 2 så ni kan nog förstå att vi hade rätt mycket prata om! ;)
 
Imorgon börjar min praktik på polarn och pyret, ska bli roligt och jag ser verkligen fram emot det! :) Måste ta tag i den sista skoluppgiften också, blä, jävla engelska alltså! :o Har som sagt gjort min sista skoldag på själva skolan, har inte en enda lektion till, känns otroligt konstigt...Jag börjar känna mer och mer att det kommer bli jobbigt att lämna alla i klassen, vissa kanske man aldrig igen ser...UCH! Tycker ju om allihopa på ett sätt :( Aja, sånt är livet.
 
Kommer nog lite kort av nya kameran imorgon eller ikväll  :D hihi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0