Sova?

2013-05-30 @ 08:57:36

Sova? Nejdå, vaknar och är jättespidad! Snacka om att vara taggad för allt som kommer magaluf, bal, student + att nu är den 100% säkert att jag kommer jobba på Konsum i grums i sommar :) känns bra :) idag är näst sista dagen på praktiken också, lite sorgligt, tycker om de som jobbar där så mycket !! :(

Aja imorn kväll smäller det, då drar vi mot Stockholm Arlanda :)
Jag är Så avis på de som var i Globen och såg Beyonce igår! Jag såg henne i Skandinavium för 3-4 år sen och hon är sååååå sjukt duktig live! Hade gåshud i 2 timmar, ingen dålig sångröst! ;) Bäst bästa konserten jag sett, Green day var ett snäpp bättre ;) men den människan är otrolig !

Nu ska kila till bussen, puss på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0