Valborg i Linde

2013-05-02 @ 18:05:30
Hej på er! :) Har varit i Lindesberg från tisdag till idag så har inte orkat blogga :) Det har varit otroligt roligt och nyttigt att komma bort från Värmland och alla människor här :) Har sagt det flera gånger jag säger det igen, jag älskar verkligen Lindesberg, jag känner mig hemma där trots att jag aldrig bott där. Trevligt folk, inte alls på samma skit snack nivå som det är här och det gillar jag :) Där kan man ha det roligt utan massa skit som ska gå från mun till mun hela tiden :) Valborg spårade ur som det ska göra, dagen efter var långt ifrån roligt dock haha. Ingen av oss var pigga direkt ;) Blev säng liggade hela dagen både jag, Tilda och Patrik...
 
Imorgon är sista dagen i skolan, riktigt underbart alltså! :D Städade ur mitt skåp idag så nu är det tomt! När jag kom hem satte jag på mig onepiecen och somnade i solen, skönt. Nu får det bli en tur på elljusspåret tror jag :) (Y)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0